גופי חימום ברצפה

חולמים על בית חם ונעים בחורף שבו כל החדרים מחוממים באותה מידה? וודאי תשמחו לדעת שזה בהחלט אפשרי! עם גופי חימום ברצפה ניתן לחמם את הבית בצורה שקטה, רחבה יותר וללא ייבוש של האוויר בחלל הבית.  חימום המותקן מתחת לרצפה יכול להתחבר לטלפון הנייד או הטאבלט שלכם ומאפשר שליטה מלאה על חימום כל החדרים יחד ועל כל חדר בנפרד. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ניתן לחמם כל חדר בדירה או בבית פרטי במהירות וביעילות טוב יותר מכל שיטת חימום אחרת.

גוף חימום באיכות גבוהה

אם אתם גרים בערים גבוהות כמו ירושלים וצפת, אתם וודאי חוויתם את החורפים הקרים ולעיתים אף המושלגים של האיזורים הללו. בכדי לחסוך בעלויות החימום לבית, חימום רצפתי הוא אחד הכלים האידיאליים לעשות זאת. למה למעשה גוף חימום תת רצפתי נחשב לכל-כך יעיל?  גופי חימום הנמצאים ברצפה פועלים על-פי עיקרון פיזיקלי פשוט מאוד – אוויר חם עולה כלפי מעלה. כאשר החימום מגיע מאיזור הרצפה הוא עולה באופן אוטומטי כלפי מעלה ומחמם את כל האיזור מעליו. לכן, בהשוואה לחימום באמצעות מזגן או תנור חימום, החימום הרצפתי גובר על כולם מבחינת אחידות החימום ולכן נעים יותר.

חתול בבית הלקוח נהנה מגוף חימום רצפתי

גופי חימום חשמליים ברצפה עם חיבור לטלפון הנייד

נמצאים עם הטלפון הנייד 24/7 צמוד אליכם? מעולה! באמצעות הטלפון הנייד שלכם תוכלו לשלוט בגופי חימום חשמליים ברצפה. השליטה בחימום כל הבית ובחימום כל חדר בנפרד מאפשר לכם לווסת את החום של הבית במידה הרצויה לכם ולחסוך בצריכת האנרגיה לחימום הבית. מערכות החימום ברצפה מתאימות לכל דירה או בית וניתן להתקין אותם גם בחדרים קטנים.

הזמנה של גופי חימום תת רצפתי מחברה מקצועית 

רוצים להתקין גופי חימום תת רצפתי בבית שלכם? זה הזמן ליצור קשר עם צוות חברת ס.פ.ו דומוטק בע"מ! צוות החברה כולל אנשי מקצוע מיומנים בייצור והתקנה של מערכות מתקדמות לחימום הבית. מערכות החימום של חברת ס.פ.ו דומוטק בע"מ כוללות גופי חימום ברצפה הפועלים באמצעות חשמל, גז או סולר על-פי הבחירה שלכם. חברת ס.פ.ו דומוטק בע"מ מציעה התקנה של גופי חימום ברצפה לתיאום התקנה של מערכת מתקדמת לחימום תת רצפתי, התקשרו עכשיו לצוות חברת ס.פ.ו דומוטק בע"מ וקבעו מועד המתאים לכם ביותר להתקנה.