משאבת חום לחימום תת רצפתי

חימום הבית הוא אחד הדברים החשובים ביותר בחורף כאשר האוויר החם עולה למעלה ולכן צורת החימום צריכה להיות בהתאם. כאשר אנו משתמשים במזגן לחימום אנחנו לא נצליח להגיע לחימום יעיל באופן אחיד ומלא לחללים גדולים.

הדרך הטובה ביותר לחימום בית שלם בצורה אחידה ונעימה אשר אינה משאירה איזורים קרים בבית, היא דרך חימום תת רצפתי! החימום התת רצפתי הוא לא המצאה חדשה כלל וכלל. עוד בתקופות הקיסרים במזרח אסיה השתמשו בחימום תת רצפתי על-ידי חימום באש מתחת למרצפות העשויות אבנים.

היום, החימום המתקדם ביותר לרצפה מתבצע על-ידי משאבת חום לחימום תת רצפתי אשר מספקת את החום הדרוש לחימום אחיד של חדרי הבית כמו הסלון, המטבח, חדרי השירותים והמקלחת וחדרי השינה. החימום הרצפתי יכול גם לחמם את חדר המרתף במידה ויש ולמעשה כל חדר בבית.

יתרונות של משאבות חום לחימום תת רצפתי

  • יעילות אנרגטית גבוהה: משאבות חום לחימום תת רצפתי דורשות פחות אנרגיה לחימום הבית מאשר מערכות חימום אחרות.
  • ידידותיות לסביבה: משאבות חום לחימום תת רצפתי משתמשות באנרגיה מתחדשת מהסביבה.
  • נוחות: משאבות חום לחימום תת רצפתי מספקות חימום אחיד ורציף בבית.
  • תחזוקה נמוכה: משאבות חום לחימום תת רצפתי דורשות תחזוקה נמוכה יחסית.

משאבות חום לחימום תת רצפתי: כמה זה יעלה לכם?

המחיר של משאבת חום לחימום תת רצפתי תלוי במספר גורמים, כולל:

  • סוג המשאבה: משאבות חום מקור אוויר (ASHP) הן זולות יותר ממשאבות חום מקור קרקע (GSHP).
  • הספק המשאבה: משאבות חום בעלות הספק גבוה יותר הן יקרות יותר.
  • גודל הבית או המבנה: משאבות חום עבור בתים גדולים יותר הן יקרות יותר.
  • תנאי האקלים: משאבות חום עבור אזורים עם אקלים קר יותר הן יקרות יותר.

חימום בשיטה מתקדמת עם תפעול דרך אפליקציה

החימום הרצפתי של היום אינו משתמש יותר באש והוא לא דורש צוות בכדי לתפעל אותו ולווסת את החום. היום, החימום הרצפתי עובד באמצעות אפליקציה מתקדמת המאפשרת לכם להפעיל את מערכת החימום הרצפתי גם מרחוק ועל-פי החדר או האיזור הרצוי לכם. בשיטה זו אתם חוסכים בהוצאת החשמל וממקדים את החימום התת רצפתי לזמנים מסויימים בהם אתם בבית. המערכת המקצועית ביותר לחימום רצפתי היא דווקא מערכת אשר פותחה בישראל! אחת החברות הגדולות בישראל בתחום, פיתחה מערכת מתקדמת לחימום תת רצפתי הפועלת עם אפליקציה המאפשרת תפעול יעיל וחסכוני של מערכת החימום.

החלפת משאבת חום לחימום רצפתי לזוג במרכז הארץ

התקנת מערכת איכותית לחימום הבית

את ההתקנה של מערכת החימום התת רצפתי לבית, יבצעו עבורכם אנשי מקצוע המומחים בתחום המשתמשים עם ציוד מקצועי ובטיחותי על מנת לשמור על בני המשפחה בעת התקנת המערכת.

החימום התת רצפתי לבית הוא לא פחות ממדהים! אם חוויתם שהייה בבית בישראל או במדינה אחרת עם חימום תת רצפתי בימי החורף, אתם וודאי יודעים שזהו החימום הטוב ביותר שיש! אחת הבעיות הגדולות בחורף היא הרצפה הקרה אשר מקררת את הגוף שלנו גם כאשר מכשירי החימום פועלים. מכיוון שאדי החום עולים תמיד כלפי מעלה, החימום התת רצפתי מבחינה פיזיקלית הוא היעיל ביותר ומאפשר חימום אחיד בצורה מדהימה! עם חימום רצפתי אתם יכולים למצוא את עצמכם מסתובבים בבית עם בגדים קצרים כאשר בחוץ ישנו יום חורף קר במיוחד.

אם אתם מעוניינים לשדרג את רמת החיים שלכם בימי החורף, הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו הוא התקנה של משאבות חום לחימום תת רצפתי! לאחר שתתקינו את המערכת לחימום הבית לא תבינו איך לא עשיתם את זה עד היום. החימום המגיע מהרצפה מאפשר לכם להינות מחימום נעים, עדין ומושלם עבורכם ועבור הילדים בבית. אם יש לכם ילדים קטנים או נכדים אשר עדיין זוחלים, החימום התת רצפתי בימי החורף הקרים הוא החימום האידיאלי בשבילכם.

איפה מומלץ להזמין מערכת לחימום הבית?

מערכת לחימום הבית עם משאבת חום לחימום תת רצפתי, מזמינים רק מהחברה הטובה ביותר בתחום – חברת ס.פ.ו דומוטק! עם ניסיון בפיתוח והתקנה של מערכות חימום תת רצפתי מעל ל-30 שנה ושירות אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ, לחברת ס.פ.ו דומוטק אין מתחרים בישראל והיא ניצבת בחזית הטכנולוגיה עם פיתוח המערכות המתקדמות ביותר הקיימות היום לחימום הבית – כולל חימום תת רצפתי חשמלי, במים ובגז.

משאבות חום לחימום תת רצפתי