איך להכין את הבית לחורף

הגשם דופק בחלון, השמש שוקעת מוקדם וקשה לקום מהמיטה בבוקר- כן, אנחנו בהחלט בחורף. אם אתם טיפוסים של חורף, כנראה שהתיאור הזה עשה לכם כיף בכל הגוף, אבל אם אתם לא… כנראה שזה עשה לכם צמרמורת.

איך מתמודדים עם הקור של החורף? (ועל הדרך מוצאים פתרון לבעיית הקימה לעבודה כשממש ממש קר בחוץ?)
מחממים! אנחנו בטוחים שלכולכם יש בבית מגוון פתרונות חימום: אח, מזגן, תנורי חימום ועוד. אז כיוונתם אותם מראש ודאגתם שהם יפעלו כבר שעה לפני שקמתם… פתרון יפה – אך לא מספיק.

בואו נעשה דמיון מודרך קצר: עצמו את העיינים, דמיינו בוקר קריר וחורפי שבו השעון המעורר הקים אתכם בשעה 7:00 בדיוק, כמובן שהפעלתם נודניק וחזרתם לישון, אבל הנה כבר 7:05 והפעם אין ברירה, אלא לקום. האמת? בחדר די נעים. אולי זה לא כל כך נורא. אז הצלחתם לעבור למצב אנכי ולשבת על המיטה, הורדתם רגל אחת לרצפה ומיד אחריה גם את השניה ו… אימלה!!!! איזה קור! הרצפה קפואה. גם עם הגרביים העבות שטרחתם לגרוב ערב קודם.

ממש כאן חימום תת רצפתי נכנס לתמונה. פתרון החימום שעליו עוד לא חשבתם מפתיע ובגדול. לא רק שחימום תת רצפתי מתחיל את החימום מלמטה, ממש מאותה מרצפת קפואה שדרכתם עליה, אלא הוא מחמם את החלל כולו. בלי לייבש אותו, בלי לחנוק את החדר, רק חימום נעים וכיפי כזה שגורם לכם לקום עם חיוך. אז איך חימום תת רצפתי עובד? יש 2 סוגים של חימום תת רצפתי: חימום בחשמל וחימום במים.

מערכת חימום תת רצפתי חשמלי – מבוססת על גופי חימום חשמליים המונחים על שכבת בידוד תרמי מתחת לריצוף או לחיפוי הרצפה. מערכת זו מספקת חימום נעים שאינו מייבש את האוויר ומאפשרת ויסות של החום בכל הבית או בחדרים נבחרים, באמצעות אפליקציה בטלפון החכם או בטאבלט.
המערכת בטוחה לשימוש, שקטה לחלוטין, ידידותית לסביבה וניתנת להתקנה בכל שטח נתון – החל מבית רחב ידיים ועד חדר אמבטיה קטן.

מערכת חימום תת רצפתי מים – מערכת הכוללת צנרת ייעודית לחימום תת-רצפתי בקוטר של 20 מ"מ, מצטיינת בהולכת חום ובפיזורו והיא מצוידת בציפוי נוגד חמצון ובדופן פנימית אנטי-סטטית למניעת תקלות הנובעות מקורוזיה ואבנית. תכנון פריסת הצנרת מתבצע ע"י מהנדס ומיושם בשטח ע"י צוות מקצועי ומיומן במרווחים קבועים, עם בידוד טרמי איכותי לצנרת ולמשאבת החום, למניעת אובדן אנרגיה ולאפקטיביות מקסימלית.

2 פתרונות החימום התת רצפתי טובות, יעילות ועושות את עבודת החימום כמו שצריך. כדי לדעת מה מתאים יותר לבית שלכם, אנחנו ממליצים להתייעץ עם גורמי מקצוע מהתחום ולשמוע על החסרונות והיתרונות בכל שיטה. בסופו של דבר, כל חימום תת רצפתי יעניק לכם את החורף החם שאתם חולמים עליו ויעביר לכם את הבקרים בשלום.