פתרונות חימום לבית

בונים בית חדש ומחפשים פתרונות חימום לבית? בעת בנייה של בית חדש, כל בחירה והחלטה של בעלי הבית הופכים להיות משמעותיים מאוד בעתיד.
 
בעלי הבית צריכים לבחור איפה יוצבו החדרים השונים, איך יראה המטבח ואילו מערכות חימום יותקנו בבית. הרבה מבעלי הבתים משאירים את מערכות החימום לסוף הבנייה ונשארים עם האופציה הנוחה ביותר והיא – התקנת מזגנים. אך מה עושים לגבי הרצפה הקרה בימי החורף? מה לגבי הילדים בבית היושבים על הרצפה במהלך היום והערב? אם אתם בשלבי תהליך הבנייה של בית חלומותיכם, כדאי לכם לשים דגש על מערכות החימום לבית.
 

עלות מערכת החימום: האם היא משתלמת?

 
אם שאלתם את עצמכם לגבי עלות חימום תת רצפתי, תדעו שמערכת חימום הפועלת מהרצפה תחסוך לכם בצורה משמעותית בהוצאות החשמל. המערכת מאפשרת חימום אחיד, יעיל ומקיף לכל הבית. ברגע שהחום מגיע מאיזור הרצפה, הוא זורם כלפי מעלה ומחמם את הבית עד התקרה. חשבתם להתקין מזגן עילי? כדאי שתדעו שהחום שמפיץ מזגן גם כן זורם כלפי מעלה, והוא מתרכז רוב הזמן בתקרה של הבית. 

פתרונות חימום לבית פרטי

התקנת מערכת חימום רצפתי מספקת פתרונות חימום יעילים לבתים פרטיים. המערכת מחוברת למשאבת חום מיוחדת המותקנת מחוץ לקירות הבית ומאפשרת חימום של הבית במינימום אנרגיה. אם חשבתם על המושג 'בניה ירוקה' בזמן התכנון של הבית, התקנה של מערכות חימום רצפתיות היא חלק מהמגמה הרווחת היום בתחום הבנייה הירוקה. 

התקנה של צנרת חימום

מתלבטים האם כדאי לבצע התקנה של צנרת חימום תת רצפתי? זה הזמן להפסיק להתלבט! חברת ס.פ.ו דומוטק בע"מ מציעה פתרונות חימום לבית עם צוות מקצועי בעל ניסיון של למעלה מ-2 עשורים. ההתקנה מתבצעת בתיאום עם קבלן הבנייה של הבית שלכם ועם שאר אנשי המקצוע האחראים על בניית תשתיות החשמל והמים.

חברת ס.פ.ו דומוטק בע"מ מציעה – פתרונות חימום לבית

רוצים לקבוע פגישה בבית שלכם? התקשרו עכשיו לצוות חברת ס.פ.ו דומוטק בע"מ ונציג החברה יגיע אליכם לבדיקת המקום המיועד למערכת החימום. החברה מציעה לכם להנות מחימום מים וחימום תת רצפתי לאורך כל השנה, באמצעות מערכת מתקדמת המיוצרת במיוחד לבית החדש שלכם.